KONSEY
              Ürün ara  
Tarih:17.12.2018  Usd:5,4190  Euro:6,1250
Skip Navigation Links
Konsey CariExpand Konsey Cari
StokExpand Stok
SatışExpand Satış
SiparişExpand Sipariş
Finans
Teknik servisExpand Teknik servis
AyarlarExpand Ayarlar
Müşteri hizmetleriExpand Müşteri hizmetleri
  Sepetim                     
     
Teknik servis işleyişi

Teknik Servis Prosedürü :

Teknik servisimize arızalı olarak getirilen her ürün için teknik servis formu düzenlenir.

Konsey Bilişm'in yetkili servis olduğu tüm ürünler arıza durumunda  nereden alındığına bakılmaksızın teknik servisimize gönderilebilir.

Teknik servisimize arızalı olarak gelen ürünler (anakart,ekran kartı,sabit disk,ram,v.b) antistatik koruyucu içinde getirilmelidir.

Teknik servisimize arızalı olarak getirilen adsl modem, yazıcılar kartujları,tonerleri,şeritleri v.b.tam aksesuarları ile getirilmelidir.

Satış tarihinden itibaren Konsey Bilişim şubesinin bulunduğu il sınırları içerisinde 5 günü,il dışında 7 günü geçmiyen ürünler, arızası teknik servisimiz tarafından tespit edilirse tamir yoluna gidilir,tamir edilemezse yenisi ile değiştirilir; değiştirilecek ürün stoklarda mevcut değilse müşterinin isteği doğrultusunda arızaya gönderilir yada iade alınır.

Teknik servise arızalı olarak bilgisayar kabul edilmemektedir, bilgisayarın arılazalı olan parçası bayi tarafından parça tespit edilerek sadece arızalı olan parçası arızaya alınır.

Garanti kapsamı dışında kalan ürünler arıza durumuna göre teknik servisimiz tarafından ücretlendirilir..Müşterinin onayı doğrultunda tamiratı yapılır.

Teknik servise elden getirilen arızalı ürünler arıza formuyla teslim alınır ve yine aynı formla teslim edilir.

Arıza formu olmayan ürünler için sorumluluk kabul edilmez. Sevkiyat veya kargo ile gönderilen tüm ürünlerde mutlaka sevk irsaliyesi ile gönderilmelidir.

Şehir dışından gönderilen arızalı ürünlerin kargo ücreti müşteri tarafından karşılanır.

Kullanıcı tarafından yanmış, hasar görmüş ürünler garanti kapsamı dışındadır.

 

Kabul Görmeyen Ürünler

Anlaşmalı servisi olan tüm ürünler

Her türlü program ve işletim sistemi

Garantiye girmiyen piksel hatalı LCD ürünler

Bu ürünlerin değişim ve iadesi Konsey Bilişim tarafından kabul edilmemektedir. Bayi ya da tüketicinin, ürünlerin  anlaşmalı servisleri üzerinden hizmeti alması tavsiye edilmektedir. Yetkili servis istasyon bilgilerine

 sitemizden ulaşılmaktadır.

 

Kabul ve Teslim Şartları

Bayi, ürünleri antistatik koruyuculu veya kutulu şekilde teslim etmelidir

Bayi, ürünleri irsaliye ile teslim etmelidir

Bayi tarafından ürünlerin arızaları, kayıt esnasında bildirilmelidir

Bayi, Konsey bilişim in şubesi olduğu yerlerde ürün teslim alırken "Konsey Bilişim ArızaTakip Formu"nu teslim etmelidir

 Konsey bilişim in şubesi olduğu yerler dışın ürün tesliminde Bayi?den form aranmaz

Bayi formu kaybetmiş ise, ürün yazı karşılığı teslim edilir. Yazı şirket antetli kağıdına, teslim alacak yetkilinin adı soyadı açıkça yazılmış, kaşelenmiş ve şirketin imzaya yetkili kişisi tarafından imzalanmış olarak gönderilmelidir.

Ürün kabul ve teslimi hafta içi 08:30 ? 19:00 saatleri arasında yapılmaktadır

90 gün içerisinde servisimizden alınmayan ürünlerde sorumluluk kabul edilmez

LCD ekranlarda ortaya çıkabilecek piksel hatalarının çözümü, ilgili markanın uygulamış olduğu prosedür çerçevesinde BAYİ tarafından yetkili servisi üzerinden çözüme ulaştırılmalıdır.

 

Yol Masrafı:

 Konsey bilişim in şubesi olduğu yerler dışındaki gönderilerde yol ücreti yetkili servisliğini yaptıklarımızdan bazı markaların dışında gönderen tarafa aittir.

İşleyiş:

Garanti dahiindeki ürün arızası giderilemzse Konsey Bilişim stoğundan değişimi yapılır.

Değişim yapılamıyorsa Konsey Bilişim Teknik Destek Elemanının onayı ile iade alınır, sağlam ise Bayi?ye geri teslim edilir.

Hatalı sipariş durumunda Konsey Bilişim Teknik Destek Elemanının onayı ile iade alınır.

Servisimize gönderilen ürün tespiti sonucu sorunsuz ise karşı tarafa ücret alıcı gönderilir.

Göndermiş olduğunuz arızalı ürün akıbeti hakkında bilgiyi sitemizden öğrenebilirsiniz

 

Kullanıcı Hatası Durumları:

Aşağıda listelenmiş nedenlerin bir ya da birden fazlasının ortaya çıkması durumlarında ürün yetkili servisi üzerinden garanti kapsamı dışında işlem görür.

Uygunsuz paketleme,

Üründe çatlak ve kırık,

Ürün üzerindeki vidalarla oynama veya kayıp vidalar,

Ürün üzerindeki etiketin çıkarılması,

Ürünün herhangi bir yerinde ezik, vuruk, çizik,

Sağlıksız taşıma sırasında meydana gelen arızalar,

Elektronik parçalarla oynanılması, değiştirilmesi,

Yanık ve isli yongalar,

Ürün üzerindeki herhangi bir parçanın zarar görmesi,

Ara kabloların ters takılması, kırılması veya zarar görmesi,

Seri numarasının değiştirilmesi, okunamayacak şekilde olması,

Ürünün herhangi bir yerini boyamak ya da lekelemek,

Ürüne çıkarılamayacak etiket yapıştırmak veya sökülmüş etiketin kalıntıları,

Doğal afetlerden kaynaklanan hasarlar.


Telefon 0850-532 27 92 Whatsapp 0850-532 27 92 Email: konsey@konsey.com.tr http://www.konsey.com.tr HyperLink HyperLink